کشف ۹۶ دستگاه تلویزیون قاچاق در کنگاور 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۶ دستگاه تلویزیون و یک موتورسیکلت قاچاق در شهرستان کنگاور به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار جهت بازرسی دستور توقف دادند.

او افزود: راننده کامیون بی توجه به فرمان ایست پلیس اقدام به فرار کرد، اما ماموران پس از طی مسافتی خودرو را متوقف و نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند در این بازرسی ۹۶ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی به همراه یک دستگاه موتور سیکلت یاما‌ها ۱۳۰۰ قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

او همچنین با اشاره به دستگیری راننده کامیون، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان از اهتمام پلیس کرمانشاه برای برخورد با پدیده قاچاق و مبارزه با قاچاقچیان خبر داد.

 

دستگیری افراد زورگیر در کرمانشاه

 


 فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری ۲ نفر زورگیر در این شهرستان با حضور به موقع پلیس خبر داد.
سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از اعلام یک مورد زورگیری در شهر کرمانشاه ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.
او ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل ۲ نفر زورگیر که با مشاهده پلیس قصد فرار داشتند دستگیر و اموال مسروقه از جمله گوشی تلفن همراه، پول نقد، ساعت و ... نیز از وی کشف شد.
سرهنگ براری همچنین با اشاره به تحویل اموال مسروقه به صاحبش، از معرفی زورگیران دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.


دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در بیلوار

فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه از دستگیری ۴ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در روستای قره حسن بخش بیلوار خبر داد.
او گفت: این افراد به خاطر اختلافات ملکی با هم درگیر شده بودند که با حضور پلیس این درگیری پایان یافت و افراد خیل نیز دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

 

کشف اموال مسروقه کشاورزی در سرپل ذهاب


 فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از کشف اموال مسروقه کشاورزی در حوزه دهستان گرده نو این شهرستان به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

 سرهنگ "منوچهر رضایی" اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر سرقت وسایل و ادوات کشاورزی مربوط به اجرای طرح گرمسیری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یک دستگاه وانت نیسان شده و پس از توقیف آن ۲۱۷ عدد رایزر شیر آب که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به حدود ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

سرهنگ رضایی افزود: راننده این خودرو ادعا کرد که اموال مسروقه از ۲ نفر که نگهبان یکی از شرکت‌های مستقر در محدوده اجرای طرح گرمسیری هستند خریداری کرده است.
رئیس پلیس سرپل ذهاب در پایان گفت: تلاش برای دستگیری این افراد از سوی پلیس ادامه دارد.

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در "اسلام آبادغرب"


 جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق شامل برنج، روغن و پودر رختشویی در شهستان اسلام آبادغرب به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.
 سرهنگ "جمال سلمانی" اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی اسلام آبادغرب پس از اطلاع از وجود یک انبار حاوی کالای، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.
سرهنگ سلمانی بیان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته ۱۰ تن برنج، ۱۵۰۰ کیلوگرم روغن جامد و ۲۴۰۰ عدد پودر رختشویی قاچاق کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال ذکر کرد.
او در پایان با اشاره به پلمب انبار مورد نظر، از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.